tisdag 24 augusti 2010

höstkyla

Sommaren i all ära och fint med granna höstar. Men det kunde bli liiite kallare så att man med gott samvete kan dra på sig ett par strumpbyxor, en kjol och ett par fina klackskor då man kilar iväg till jobbet :) och ge upp denna sommarklädsel med skor som skaver som sjutusan :( Det kunde vara soliga, halvt varma dagar med lite bitande höstkyla i!
Denna tisdag var en positiv dag, mina lektioner gick alldeles bra (enligt eget tycke, tar inte assistenternas åsikter i beaktande just nu...!) Tycker om kollegialt stöd i form av skrämselmetoder ;)
Sen träffade jag 2 gamla kollegor från ifjol och snacka ikapp lite.
Nu skall jag faktiskt gå ner till butiken och handla mjölk så jag kan koka mig en god kopp té eller två till lästimmarna, det behagar inte komma ngt roligt på dumburken ikväll...

Sportdag imorgon, tjohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar