måndag 23 augusti 2010

kräftis nr.2


I lördags rulla jag iväg till Esbo på kräftskiva nr.2 för säsongen. Började med en god champinjonsoppa med skumvin, sen härligt bastubad, kräftor, snaps och vin. Sjöng och hade det trevligt enda till söndamorgon :D
Söndagen var således en skön slappdag, jag kolla Solsidan säsong 1 och läste en bok, faktiskt utan illamående ;)
Idag började jobbet riktigt på riktigt. Vad skall man säga?! Tacksam är jag för mina små yrbollar och de 14h jag har med dem! Det kommer annars att bli en inte minst sagt intressant höst med många sammandrabbningar.
Sen hade jag en helt super eftermiddag, efter att ha förberett lite till BK for jag till en Askarteluaffär på Fredriksgatan och jag skulle kunna gå där hur länge som helst och drömma! Där finns så många fina saker och så roliga grejer, helt underbart ställe.
Kvällen avslutades med kärt återseende på Amarillo, satt i nästan 3h å catcha up med J och bestämde massa roligt inför hösten :D

Nu blir det Danska Hollywoodwifes å sen natisängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar