måndag 30 augusti 2010

måndag, denna måndag

Jag bröt nyss av 1½ gelnagel och jag kan inte beskriva hur jävla ont det gjorde! Den förbannade väskan är en elakhet i sig själv! Morr!!!
Annars har måndagen i sig förflutit hemskt lugnt och harmoniskt utan att jag egentligen reagerat över ngt eller jagat upp mig för någonting alls :)
For via stadens skarpaffär påväg hem och nu är tomheten ett faktum, 1v iaf, humöret dalade genast :(
MEN, veckoslutet har varit helt fantastiskt!
Fick skjuts upp till Österbotten av J&P i fredags. Så mycket trevligare än att sitta på tåget! Tjejerna filosoferade livet och skålade för villaavslutningen medan P jobbade å körde. En helt underbar romantisk prins och afton väntade mig på Brändö då jag äntligen kom fram < 3 Jag är en hemskt mycket lycklig flickvän!!
På lördag var det villaavslutning, vi började med ett besök i Gerby och Monå och kvällen firades på Gråsälsöuran där det alltid är lika mysigt. Blev en mycket lugn kväll med roliga spel, bastubad och några raketer.
Söndagsmys för hela slanten. Var och tittade på lite gamla möbler i Palvis på väg hem och sen en dunder sushimiddag, promenad och film som avslutning på helgen.
Och det bästa av allt; jag fick ju sova hem söndanatten också tack vare min chef och hennes fina gest att ge mig ledigt 3 först lektionerna på måndamorgon :D

Nu skall jag bege mig ut på en pinnpromenad så att jag med gott samvete kan ligga på soffan resten av kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar