fredag 25 mars 2011

Inte för att skryta men...

...har jag inte världens duktigaste barn till låns på onsdagarna?!?
Jag har småslöjd och bk i 0-2 och detta har vi nu virkat oss igenom sen januari.
Svett, garn å lim skulle jag säga istället för blod, svett å tårar :)

Men jag tycker själv att de blev så hutlöst fina tavlor och jag blir alldeles varm i hjärtat av att se på dem. Deras fantasi och kreativitet är det minsann inte något fel på!

Små missar finns, Tingelings ansikte ser på nära håll ut som en massmördares och Tom saknar morrhår. Men det är inte så värst väsentligt eller hur?!

Nu skall jag slafsa i mig gröt som vår snälla köksa skickat hem med mig och sen göra mig i ordning inför kvällens utgång. Hurra hurra hurra jag är så glad över att få klä upp mig, dricka skumvin å dansa natten lång i kväll.

Trevligt veckoslut läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar