torsdag 24 mars 2011

Smörgåsdagen och tråkig shopping!

Jag fortsatte med mitt smörgåsleverna och åt det till lunch idag också. Getost å rödlöksmögare med latte-caramel, MUMS!

Dessa 2 dagars kursande har utökat mitt pedagogiska bibliotek. Den vänstra har jag redan läst och den högra lär jag plocka idéer och tips ur och integrera med projektet från vänster. Nästa år skall jag ha det med mina äldre elever också. OM jag får vara kvar, det är alltid en stor osäkerhet i denna del av landet :( Men jag VILL ju vara kvar!!! :´(

Idag hölls kursen på VöS, haha jag har inte varit där sen avslutande praktik 2007. Det kändes helt mystiskt att vistas där utan prestationsångest och en klump i magen. Jag hör till den skaran som aldrig gillade att vara på praktik där, tacka vet jag fältpraktikerna!
Men det kände underligt att sitta där med alla dessa fina lärare och vara en jämlika idag. Hihi!


Jag hade världens tråkigaste shoppingdag idag, och jo det är möjligt!
Jag jagade skidskor till mina skidor. Men det var bortkastade timmar i flertal, jag hann inte med ngt annat på hela dagen! Det fanns int just nå storlekar och alla som fanns i 36 var sånadär hyperfancy tävlings comboskor som kostade över 300€ orginal så det var lika långt som brett att de var på -50%. Men det finns inga billigare pilotskor sa killen på det femte och sista stället jag var på. Jag bara tog mina handskar och gick, orkade inte liksom ens kommentera det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar