onsdag 2 mars 2011

TeraPi

Många och korta är de timmar jag suttit på Teerenpeli och filosoferat med mina forna kolleger.
Lättat och ventilerat det tuffa på jobbet, stöttat och uppmuntrat, skrattat åt det roliga och sen bara skvallrat lite om våra privatliv.
Druckit blåbärscider som är det bästa! Rödvin, toast med vitlök och fetaost *mmmmmm* eller Ceasarsallad *mums!*
Jag har saknat de där stunderna då man kunnat sitta ner med någon i samma båt och funderat och filosoferat och bara njutit av jobbprat.

Och vet ni, imorgon kommer jag åter att sitta där och njuta av umgänget och diskussionerna som går heta. Fantastiskt!


Vi startar neråt nu, lite tidigare än beräknat. Så vi hinner besöka ngt shoppingcenter som hastigast. Och jag tänker direkt nya skor är ett måste och en ny klänning skulle vara trevligt!
Nu tar jag vbl under armen och bänkar mig i opeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar