onsdag 9 mars 2011

konstaterat

Det är kvinnan på skidorna det är fel på.
Jag har helt enkelt inte anatomi och koordination och styrka till att skida som vanliga människor!
Det gick helt superbra att skida på plattmark och i nerförsbackarna bara susade jag fram :) Men så fort det steg 1mm uppför så for jag 2 tag fram å 1 tag bak. Så jag skidade säkert 3km extra igår. Jag blev så arg på mig själv och ger nu upp mitt projekt att försöka börja tycka om sporten, jag gör det då det behövs men inget mer. Punkt slut!

Idag är jag limin på ställen där jag inte ens visste det fanns väsentliga muskler.
Och det är ju roligt, för det tyder ju på att jag ansträngt mig till det yttersta och gjort ngt :)

Nu måste jag faktiskt jobba massor så jag kommer mig hem nån gång. Skall på klädparty ikväll!

2 kommentarer:

  1. konstatera jag i ruka ifjåol, ALDRI MEJR! Usch va ja hatar uppförsbackar!

    SvaraRadera
  2. Ja, ja ha komi fram ti he no at eje it fejl på na annat än me.
    Ja had bra valla, spåri va ok å vädri va toppen så e fanns it na ti skyll på!
    Ändå va e tråkigt å tungt å svårt å jobbigt. Not my cup!!

    SvaraRadera