tisdag 10 maj 2011

hyvä tyyppi å paaarti!

Idag har jag hängt och dräglat med denna underbart ljuvliga varelse en stund!
Jag har dyrt och heligt lovat mig själv att inte prata babyspråk och med löjligt ljud med små barn för jag tycker det är sjukt förnedrande, men så fort man får en sån liten guldklimp i famnen så bara smälter man juh :)
Yepp, jackpott igen på shoppingfronten. Ännu ett bröllop vankas i år och det betyder mera festutstyrslar för mig ;)
Mycket kärlek och många stora fester verkar vara på G i vårt gäng de kommande 2 åren!
Me like!!
Och så har jag jobbat lite idag, varit på möten, mitt livs första Tupperware och lyssnar nu på ESC semi nr.1. Funderar på att dra ihop en liten cocktail-fest på lördag evenemanget till ära, så man får klä upp sig, dricka skumpa och ge poäng :)

Men nu i säng för att ladda inför morgondagen, jobb, möte och motion är agendan då.
Moikka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar