lördag 7 maj 2011

Lördagen

Igår när jag gick och lade mig efter x antal Greys och Gossis avsnitt spöregnade det. Första riktigt ordentliga regnskuren sen jag flyttade hit.
Imorse var det strålande sol från blå himmel som gällde.
Jag pallra mig iväg till prärien ett par timmar där vi njöt av ost å kex å sol på terassen.
Nu kokar jag resten av sparrisen.
Och sen är det att aktivera sig lite i föreningslivet i och med styrelsemedlemskapet.
Alla som intet har att göra ikväll,
kan ni va så snäll
å kom ti HUF på dans,
för där finns det på en rolig motion chans!

Prkliet bara att jag missar kvällens match, finns inte en tillstymmelse av TV där :´(

2 kommentarer:

  1. Att jag hde missat att ni hade dans?!?

    SvaraRadera
  2. Nå denna gång var det mer pansardans, medelåldern va kanske 60 :)
    Men gillar ni vals å fox å sånt sku ni säkert ha haft kul....funderar på att försöka ha ngt för yngre generationer åxå men de banden är så sjukt dyra för en liten förening som vår....vi får se, lovar meddela isf!

    SvaraRadera