söndag 22 maj 2011

Stafettkarnevalen 2011

Vi har varit på stafettkarnevalen med ett härligt gäng. Det var feelis och rekord och massa andra ingredienser.
Detta är lågstadiernas hejarklackar från fredagen och nedom högstadiernas från lördagen.


Den bästa stafetten; grässtafetten eller masstafetten eller 12x80m. Tyvärr va inte vi med i den för vi har inte så många elever med :)
MEN vi klassade ut alla andra i försöken 5x80, gick direkt direkt till final i semi-heaten och blev sen 5e bästa lag av 96 :D HURRA för våra duktiga elever!!!!!

Staffan han skaffade sig en flickvän, Steffi, typ 2003. Staffan är nog ändå bäst och rockar mest, men jag kan förstå att det blev lite ensamt att springa runt i sin gråa kostym på banan. Så nu är han röd och kär i stället :)

Inmarsch och ballonger. Och förståss Stafettkarneval-låten :)
Vi har haft en superresa som gick alldeles över förväntan. Våra elever är bäst, och det är ganska intressant att se hur de ändras då de kommer utanför skolan och umgås med andra elever. Man lär känna dem på ett helt annat sätt!
På Borgbacken han jag bara åka i 2 saker, hade fullt upp med att prata med kära J&S.

Och Lajnda, dessa bilder är för dig eftersom nån jag träffade på stadion uppmanade mig att skicka bilder till dig ;)

2 kommentarer:

  1. hahaha, tack titti :) Jag fick grym feelis när jag tänkt tillbak på stafettkarnevaltiden :)

    SvaraRadera
  2. ja jösses så skoj d va. Men vettu e je lika feelis när man far dit som vuxen å, speciellt om man har ngn som man känner eller undervisar som springer :)

    SvaraRadera