måndag 5 december 2011

Shoppingen

Vi var i Vasa och handlade hela dagen. Det gick som smort, klappar, presenter och gåvor bara ramlade in i påsarna och kassarna medan pengarna försvann från kontot.
Det är en sak jag INTE gillar med julen, alla utgifter. Varför inte bara köpa det som passar och finns, dessa bestämda summor drives me crazy!

Sen shoppade jag lite jobbgarderob till mig själv, det däremot gillar jag!
Hade stora planer på att fota och visa men det får bli imorgon, datorn är upptagen av A och jag provkör vår julklapp :) Bara för att veta ifall vi behöver lämna tillbaka den före jul. Hittills får den helt godkänt :D

Nu väntar jag på romantisk film, rödvin och popcorn. I lööööv beting ledig ibland!

2 kommentarer:

  1. Vad menar du med bestämda summor, det går väl inte? Själv shoppar jag julklappar bara på nätet och klick så svischar pengar från kontot då också:)

    SvaraRadera
  2. jo syrran deklarerar hur mkt vi skall köpa för och i kompisgänget har vi en summa. lite knepigt ibland men man måste ta det på flera år, ibland går det över och ibland blir det under...

    SvaraRadera