söndag 4 december 2011

socker-stinn!



Först kalosäärade vi i Gerby, drack kaffe åt pepparkakskaka och moikkade lite på mitt blivande fadderbarn, jag skall bli fadder för första gången i mitt liv på lördag!!!
Sen fortsatte turen till Närpes där vi åt gröt, julgodis, julstjärnor, drack glögg och snackade lite allt medan flitens lampa lyser. Så nu är sjal-duk-ponch-skapet typ 3 cm längre än sist....It will never end! Och så fixade Tanja lite på en julklapp jag skall leverera i år :)

Jag är cache-änka ikväll och sitter här med lite glögg å ett ljus å får fina upplysningar på tfn av fina vänner. Tycker det är utomordentligt skönt att vara ledig imorgon OCH på tisdag. Det är bara synd att det är program hela tiden och aldrig får man sova ut eller chilla med den man tycker mest om. Kanske nån gång i mellandagarna om han får nån pekkas-dag?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar