torsdag 21 juni 2012

Om att bli trött på sig själv

- i måndags var jag och tog passfoton -i tisdags släpade jag min vän på promenad för jag skulle ansöka om pass, institutionen hade flyttat - samservicen och polisen hade inte öppet i tisdags sen då vi kom rätt, jag hade nog för entid sedan kollat upp det, men mindes fel. - vi shoppade löst på yankee candles och gick hem - i dag har jag letat febrilt efter det lilla kuvertet med de fula fotona för idag har de öppet några timmar. HITTAR INTE! - jag kom på att jag lade ju det i ljuspåsen. Söker febrilt, HITTAR INTE! Så nu är både ljusen och fotona borta och jag ordentligt irriterad! Det var den enda dagen denna månad jag hade tid att lämna in ansökningen, grrrrr! Edit: ljusen hittade men fotona lyser med sin frånvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar