måndag 4 juni 2012

Utredningen

Var, när och hur jag skall använda nyförvärven.

Kreationen nedan är från Seppälä och syrran hittade den. Jag föll för färgerna och skall ha den på skumpakvällen nästa vecka. Jag hoppas förstås utan leggings i början av kvällen men det ser ju inte så ljust å varmt ut på den fronten inte...


 Jag hittade skor med kilklack på rea från KooKenkä (vilket fult namn de annars bytt till!!), sådant kan man inte lämna i butiken. Egentligen var det ett par ljusare och mer sidenaktiga skor jag var ute efter, och fick inte köpa andra skor före jag hittat dem, men då man ramlar över bra saker måste man slå till!
 12 pengars trasa från Seppälä, mjuk och skön att dra på sig varma sommardagar. Den blir säkert lika lång som bred och helt annan färgnyans efter ett par tvättar.
Den skall jag ha på kalasen.

Åh, pinigheternas pajto. En übertynn löptröja som jag skall svettas i längs skogsvägarna nu fram till Spring för livet, anmäl er och delta vettja!
Jag invigde den i kväll Metchipi-rundan, nu har jag smröjt mina ben med liniment och skall börja sortera saker för den goda sakens skull :)

2 kommentarer:

  1. va do ha hitta snygga kläder..skorna bleiv ja specillt förtjust ii :)

    SvaraRadera
  2. tackar å bockar, do vet då man e ut efter ngt speciellt å absolut int ska ha ngt annat så ramlar man över en massa fina grejer :)

    skorna e superskön, elo ja ha ju int gått nå längre promenader me dem än men he ja gick åpå i affären å här hem så ser e lovand ut!

    SvaraRadera