onsdag 27 juni 2012

utmaningen

Fick en utmaning på träffen i dag:
- varje dag göra något jag gillar och tycker om
- inte ha ett enda måste i juli månad
- vila kropp och själ före de går hädan, för att återhämta mig efter året som gått och ladda för det som komma skall

Den första punkten skall jag ta riktigt riktigt på allvar, dokumentera dag för dag vilken rolig sak jag gjort för mig själv.
Tja, snart får A semester och då måste vi hit och dit och av och an och fixa och trixa. Jag blir ännu tröttare bara av att tänka på det.
Känns ibland som att de håller på att ta halvpension, måste verkligen erbjuda högre lön för mödan här!

Jag kände mig som en utmattad tant som satt hos psykologen och fick en vägvisning hur du skall överleva ditt eget liv. Fast det var nog bara för att jag sovit 4h i morse och inte riktigt var vid alla sinnens fulla bruk :). Så nu väntar vi då på 3.7 så vi kan påbörja utmaningen, före det finns inte tid ork eller möjlighet för alla tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar