fredag 1 januari 2016

Statistisk återblick

Jag är sällan in och ser på min statistik, typ 2 gånger per år. Är verkligen inte så intresserad av den eftersom jag skriver mest ur hjärtat och dokumenterar vardagen. Nå nyåret till ära har många listat mest lästa eller mest kommenterade inlägg och gjort långa fina listor. Jag kör de fem mest lästa inläggen på Tittskus under 2015:

Inlägget om att vår älskade dotter anlänt.

Inlägget om RS-virus och att vi var intagna på sjukhus.
(tänk att ngn orkade hänga upp sig på att jag kallar henne Lill-Apan i detta läge)

Inlägget om vår älskade dotters 1-veckas dag och månadsbyte.

Inlägget där ni fick gissa vad som gömde sig i babyhotellet.

Inlägget om att jag hade tänkt åka hem från sjukhuset men vi fick vackert stanna kvar.



Helt solklart att jag är den mest intressanta och den som drar upp statistiken här på mammas blogg.
Hoppas ni fortsätter hänga här detta år!
Puss på er nu åker vi på kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar