måndag 1 maj 2017

Årets vapp-helg

Kunde också tituleras som årets mat-helg. Herregud så mycket gott jag hunnit vräka i mig. Efter en grillning på villan, två stycken tre-rätters middagar och två stycken bruncher är min mage i lite uppror. Kan ju direkt utan omsvep erkänna att den är inte van med så mycket delikatesser efter att jag såsat på hemma i tre månader! Så det där ena vattengympa-passet (så skööööönt!!!) och den där ena promenaden ligger lite i lä mot intaget.  Vi har också hunnit inleda badpremiären på villan, maken har haft flickorna ensam i 3,5h och den yngre var verkligen inte nöjd med arrangemanget och så har vi övernattat hos kusinerna. Kanske om fem år kan vi skåla i skumpa och dricka vårt rödvin i lugn och ro under middagen. I år var vi ännu ganska långt ifrån...

 
 

 
l 

 
 
 

 
Jag är nu ganska så där mätt och belåten i livet just nu. Kidsen sover gott och jag skall strax göra det samma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar