söndag 19 juni 2011

En dag på stan

Jag bjöd min sambo på frukost på Ekbergs, det tyckte jag han kunde få uppleva. Det var guddomligt gott men 17€/pers tyckte jag var lite saftigt med tanke på att de ändå inte hade ngt speciellt att erbjuda.
Efter det orkade vi shoppa, massor. Eller egentligen var det bara jag som shoppade mest :) Jag hade superba skor, gott humör och skulle ha kunnat traska runt hur länge som helst...men A blev trött i bena...
Vi kollade på seriös konst och åt sushi på Zen, det var inte lika bra som det brukar. Men sushi är ju aldrig fel så man skall inte klaga :)

Sen var det dags för kärt återbesök, vi traska iväg till TP och träffade några gamla kollegor till mig. Smutta blåbärscider och pratade, jag blev glad i hjärtat av att se dem igen och av att ha haft en sån superdag och helg!

Sen körde vi hem i regnet och dimman, såg en vacker solnedgång och jag vilade ögonen lite. Såg Provinnsirockare och var inte alls avundsjuka på dem då jag tänker på hur de stackrarna mår idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar