söndag 19 juni 2011

Minä olen nörtti

En Pikku My-nörtti!!
Det som är så roligt med att gå på stan med A är att varje gång vi närmar oss en skoaffär eller en skohylla håller han mig så hårt i handen att jag tror benen skall knäckas.

Men så mitt i allt så kläcker han ur sig "Se här är denhär klänningen du pratade om för xxx tid sen, gå och pröva den nu då vi har tid/du har pengar"
eller
"Se så fint, pröva det här det skulle du passa bra i"
Han hittade en Pikku My-outfit åt mig på Muumin-store i Forum. På 50% rea dessutom!!! Jag har en fin My klänning med det löjligaste av allt; matchande leggings!!!!
Alltså e hon inte ljvulig så säg! De passar ju utmärkt till min My-väska jag köpte på stafettkarnevlen. Nu är jag en riktig my-nörtti :D :D

Din Sko levererade som vanligt; ett par höstskor på 50% rea, kändes som att gå på bomull och rejäl klack har de -Me likie-like!
Samt ett par sköna skor som man inte ens känner att man har på fötterna som är perfekt att ha på sommaren då man skall iväg nån stans (eller gå på stan en hel dag ;) ).
Luxus luxus :)

1 kommentar: