söndag 19 juni 2011

konsertdagen

Vi åkte bil ner på fredag f.m. Det var varmt, jag åt glass, vi diggade till J.B.Jovi å irriterade oss som skrivet på semesterfirarna....

Sen hade jag min nya klänning på, gröna naglar å chanel-fransar. Kände mig redo för mitt livs första konsert.
Öronproppar va ett måste!
Vi hittade sittplatser på läktaren så jag såg faktiskt ngt av scen, va int så lätt då vi stod nere på kenttä då man är kort i rocken som en annan pygmé.

Vi var alltså och kollade på denhär typen. Han kunde nog rocka han trots sin ålder. Världens feelis trots regn å bläkit väder. Över 40 000 pers hade han dragit ut till Olympiastadion. Långt och bra program.

Jag var mycket nöjd över min present :)

Sen hängde vi på Bruuweri å tog taxi till Berghäll pga det dåliga vädret och omöjliga trafiken.
Fredagen var mao en riktigt toppendag!

1 kommentar:

  1. en feelis som sitter i länge bjöd den där Jon på... :D

    // präriebruden

    SvaraRadera