tisdag 7 juni 2011

Sånt jag gör halv 1 en sommarnatt

Äter surskorpor och dricker ett glas rött.
För att jag vill och kan.
För att det är sommar, värme, ljus och härligt.
Och för att jag inte har minsta social samvaro med John Blund at the moment.

Och kolla ljusnivån utomhus!
Det är helt otroligt, man borde ha en tillvaro då man kunde sova (ute i solen förståss) på dagarna och leva på nätterna. Njuta och ta tillvara denna otroligt fina tid före midsommar. Det är ljust dygnet runt typ. Härligt!
Egentligen varvar jag ner efter en städ-tändning jag fick då jag skulle krypa till kojs, insåg att jag inte vill vakna upp till detta rådd. Och så försöker jag vända dygnet lite till morgondagens nattskifte.
Fast mest av allt njuter jag och filosoferar om livets mysterier :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar