tisdag 30 augusti 2011

bortfallets bortförklaringar

Jag har en massa saker på gång så bloggen blir lidande. Jag har inga foton på nya datorn och anser mig inte ha tid att fixa heller så det kommer trevliga bilder. Det tar hundra år att skriva på nyisen.

Det är typ alla ursäkter jag har för bortfallet här.
Jag försöker lära känna min nya dator men det går trögt, den skall bara installera och uppdatera och konvertera och installera igen och ha sig hela tiden så jag blir så IRRITERAD! Och efter litet surfande kan jag konstatera att det var ju nog inte datorn det var fel på, nätet är precis lika långsamt på nya ;)

Så därför avslutar jag min surfsession på jobbet nu och åker hem. Skall ut och motionera i det vackra vädret tror jag. Och sen städa. Och handla. Och göra mat. En tråkig afton med andra ord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar