tisdag 16 augusti 2011

hjärnan

Det märks att det lilla organet, (eller är det en kroppsdel?! Har inte undervisat människans biologi åt de små liven ännu så jag kommer inte ihåg....) inte varit speciellt aktivt under ett par veckors tid. Jag är helt slut efter 2 dagars arbete och har somnat sött på soffan till tonerna av NCIS-typerna. Jag är helt orutinerad och har inget struktureringssinne what so ever kvar.
Men det kommer nog att bli bra! Tror jag kommer att trivas ypperligt bara vi kommer igång, jag får kopplat på hjärnan och vi kommer in i rutiner osv.

Om det inte skulle vara för det förgrymmade ämnet jag har, jag menar seriöst vad gör man 3h/v hela året = 2 terminer = ca. 84h i gymnastik?!?
Jag väntar på vintern, vi skall skida från september till april i ena skolan och jag har ingen aning om vad vi gör i andra. This is so not my cup of tea!!

Jag måste ångestplanera 3h/v i jättejättejättemånga veckor i år. Huh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar