fredag 5 augusti 2011

Visa

Med åren blir vi kloka å visa, det vill vi med kortet visa.
Jag har belastat mitt visa-kort lite :) Eftersom de har rea BÅDE på Bravissimo OCH Pepperberry och Pipsa tipsat så måste man ju passa på. Varje gång jag tar i en BH man kan tänja ut til 2m tänker jag att jag måste börja ta hand om mina axlar å min rygg, men sen glömmer jag det.
Nå nu har jag beställt hem 3 upplyftare å 2 klänningar, detta med nätshopping e toppen! :)
Spänd förväntan nu tills leveransen kommer, om sen gråter av lycka eller sorg får vi se.

Idag var jag på begravning, det skär i hjärtat och tårarna rullar då man ser de anhöriga. Jag sänder lite styrka å kramar till er!! < 3 Men det var en fin begravning! Även om jag inte riktigt hängde med i alla bryggor där, kan bero på avsaknad av kunskap inom ämnet...

Sen har jag inte gjort så mkt spännade, handlat, städat, plockat, gjort mat, haft mami här, shoppat på nätet.
Nu skall jag göra mig klar inför kvällens 79-årskalas å Perjantaipizza hos Tanja. (det är alltså inte Tanja som fyller 79 utan min moffa!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar