lördag 12 november 2011

dagen so far

På förmiddagen fick jag besök av söta Lena, en gammal och kär arbetskollega från WT-tiden. THE days :D


Jag fick en helt underbar duschtvål av henne, den doftar glögg hahahahah lovely!
Vi shoppade löst på lite ljus först och sen for vi till finkon och tryckte i oss godsaker.

Efter det var jag på talko. Har rivit golv och grundmålat ett kök och ett vardagsrum. Det var superroligt med talkoanda! Jag önska så att vi skulle få vårt egna renoveringsobjekt att pyssla med och dona med så vi nån gång skulle få ett eget mysigt hem. Ibland är det bara så svårt!

Nu skall vi till gatan på 2-årskalas, sen till föräldrahemmet och skrynkla till oss i tunnan.
Ha en riktig fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Jag tror kanske, kanske att jag får ett sånt där ljus av jultomten, har åtm. önskat mig ett sånt :)

    SvaraRadera
  2. Han brukar ofta uppfylla en del av ens önskningar, så man vet aldrig ;)

    SvaraRadera