onsdag 2 november 2011

förändringar

Träffade ett par av de sötaste f.d jobbkompisar från WT-tiden igår. Vi snackade lite förändringar och sådant. Om hur man förändras som människa och växer och har sig, om folk i ens omgivning uppfattar att man ändrats och växt till sig liksom.
Jag funderade lite extra på det och har ingen aning om hur folk uppfattar mig egentligen?!??
Lite trög (förstår oftast inte hintar och slängda ord)
Lite sur (ser ut som ett åskmoln då jag slappnar av och inte tänker på att leeeeeee hela tiden. Har dessutom fått höra det så länge jag kan minnas)
Hemskt mycket envis (har egentligen ingen parentes att skriva här...)
Humörsmänniska (egentligen har jag inget att tillägga här heller)
Godhjärtad

Anyways, det är härligt att träffa kompisar som det aldrig ändras med. Som tycker om en som man är och fast man inte har så mkt kontakt så är det helt toppen och man ser på ett eller annat sätt att de bryr sig om en. Det blir inte heller konstigt och stelt och man glider ifrån varandra trots avstånd och kontaktmissbruk. Mera sådant åt folket!
Jag är tacksam för de få nära vänner jag har!!! Och för de lite mera distanserade också, de är mycket hyvä tyyppit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar