måndag 14 november 2011

out

Jag hinner inte plöja genom bloggvärlden som förr, fullt ös hela tiden.
Tydligen borde man ha noterat vad man gjorde 11.11.11 kl.11.11.
Tjaa, jobbade! Försökte förbättra världen genom att göra barn till goda medborgare och individer funktionsdugliga i samhället. Eller egentligen hade vi matrast då så jag satt och panikplanerade mattelektionen i lärarrummet :D

Bloggalan och nomineringar har det också varit mkt prat om. Jag fick ju inte tummen ur och nominerat men nu har jag röstat! Jag skulle ha velat rösta på 2 men var tvungen att lotta dem :)

Ikväll har jag hostat mitt livs första Tupperware-party, och antagligen sista på en stund. Visst de är bra och hållbara saker, jag borde bara gå en husmodersutbildning och köpa en intresseradavbakningochmatlagnings-gen på findit först innan jag slänger iväg några hundringar på plasttavara.

Nu skall jag skutta ner i soffan och njuta av sambon och doftljusen och värmen vi producerade i kväll. Imorgon skall vi simma, vandra i skogen, ha möte, utvecklingssamtal x många och jobba sent. Jeeee för övertidstillägg eller vah!!??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar