söndag 6 maj 2012

Årets första!

En Brownie-lösglass i Hellnäs. Den var god, rekommenderas varmt!

Vi var på rundtur med bilen, såg på hus, lunchade på Nabben där jag åt världens godaste grillad lax och sen har vi tittat på hockey. 1-0 ser ut att vara Finlands motto i år. Jag skolkade från löpskolan och har härmed dåligt samvete och känner att jag måste nu måndag, tisdag och onsdag. Det var just så här jag inte ville att det skulle bli!

Igår under middagen hade jag en väldigt trevlig bordsgranne, jag hoppas vi blir nästan grannar på riktigt nån dag också!! Om du läser detta Linda så hittar du geishorna här :) lite oskarp bild, de kommer inte riktigt till sin rätt. De syns också vagt här.

Ha en fin södagkväll alla läsare! Vi skall nu se på klassikern Polisskolan 1 och sen kryper jag under täcket.

2 kommentarer:

  1. Sias Browniesmak är en favorit, hallon-saltlakrits en annan. :)

    SvaraRadera
  2. Måste prova den också. Jag brukar köra apelsin-choklad på sommaren efter simskolan :)

    SvaraRadera