fredag 6 juli 2012

Döden

Den här bloggen lever tråkighetsdöden utan bilder och allt ihoptryckt. Jag lever uttråkningsdöden utan nät å dator å fixningsmöjligheter. Finns en möjlighet att min kamera dog rödvinsdrunkningsdöden ikväll efter att ha badat i korgen där en halv flaska rödvin läckt ut. Men hej, due to my past med rödvinsmissöden är det väl inte så konstigt om mina prylar dör drukningsdöden i vätskan efter att mina kläder börjat klara sig relativ bra. Med detta skrivet kommer jag garanterat att hälla över mig en hel del i helgen. Nu är det vörådagsfredag, vi pausar och firar hela helgen och återkommer i ngt skede. Ha d!

2 kommentarer:

  1. Och jag förklarade just att min blogg dött semesterdöden. De e illa nu! ;) Hoppas din kamera överlevde iallafall!

    SvaraRadera
  2. Jo det gjorde den :) nå bara vi får nät å sämre väder kanske man hittar inspis. Måste njuta nu då värmen äntligen kom!

    SvaraRadera