måndag 30 juli 2012

semestern börjar lida mot sitt slut

I dag började A jobba igen, det gick som det ibland brukar gå då han skall upp tidigt och inte jag. Det betyder att jag också vakande av hans rakettistartti 7.47 i morse och kunde inte somna om. Av princip för att jag fortfarande har ledigt låg jag och drog mig till halv 9. Sen har jag plöjt bloggar, stoppat i tvättmaskinen och fixat lite saker på datorn. Nu sitter jag och njuter av en kopp chokladté och absoluta favoriten på frukostbordet för tillfället, Kalles randiga! Och funderar, vad gör man av hela dagen?!? Borde börja med ett besök till Vasa efter mera papper, skall ha mina tärnor och syster att jobba lite imorgon :)
Eller egentligen borde jag börja dagen med en länk, men det lockar inte det minsta! Vid ett svagt ögonblick i mitt liv slog jag vad med en kompis om att delta i Botnialöpet i år. Jag hoppades sen några veckor att han glömt bort det men i lördags kom SuperMario och frågade om jag anmält mig nå än, damn! Hur tar jag mig ur denna knipa nu?!?! Glömskeserum anyone?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar