lördag 28 juli 2012

Rollerblades

Jag fick ett par sådana en gång då jag fyllde något i tonåren, kanske mellan åttan och nian eller nian och gymnasiet. De var i flitig användning de första åren men sen har de legat i dvala. Tills idag, dagen då de gula sakerna skulle se dagens ljus igen. Jag klev ivrigt i dem och konstaterade att balansen är inte vad den en gång varit men helt ok. Sen skulle jag spänna på skydden, de som jag fick samtidigt, som är i storlek xs eller ngt som var helt passliga och lite stora då jag var 30 kg lättare, nu spände de och hade sig, och så fort jag böjde arm eller knä sprätte de bort. Uppmuntrande in deed! Summa sumarum så var det en helt bra balansövning för min urusla balans, det var tungt att rulla på gammal gropig asfalt men ack så roligt. Det gör vi om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar