torsdag 19 juli 2012

Vi är med nät igen!

 Hurra hurra hurra!

Vad jag nu gjort i min frånvaro är följande:

 Kidnappat en 40-årig och 50-årig kollega och ätit tills vi rullade hem.

 Inlett Vörådagarna på Nygatan.

 Varit på Maxmodansen och tagit familjeporträtt.

 Tvättat upp oss efter ett svettigt hejande under fotismatchen.


 Haft tältfest före Ståobjärji.


 Jagat myggor i Måon.


 Grillat i Tuckor.


 Haft fina typer på lunchbesök.


 Försökt ta till vara de få ynka solminuterna som infunnit sig denna sommar.


 Blivit totalt förvirrad på matchen, när blev det så?! Tänker INTE byta lag!


 Släpat gamla möbler från mommos vinden som jag fixat upp i regnet.


 Sysselsatt min sambo i regnet.


 Letat reda på lite mommogener i regnet.


Besökt Strampen en gång och njöt ihjäl mig ½h.

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha haft en bra bloggfrånvaro. :)

    SvaraRadera
  2. Den har varit riktigt bra, kunde dock ha innefattat lite mera solsken :)

    SvaraRadera