lördag 1 december 2012

taggad för hår!

 Japp! Nu skall det bli långhår av här på backen. Jag skall gräva fram ALLT mitt tålamod och spara det så det blir så där långt och vackert och slängande och man kan göra vackra frisyrer.
Vem som sen skall göra alla frisyrer är ju en fråga? Det problemet att mitt eget hår inte är lika formbart som löshåret här ett annat. Inte lika ostatiskt. Mitt eget står vind för våg och jag är ett sprakande fyrverkeri vintertid...Men man kan ju alltid drömma och ha ett mål :)

Orsaken till att jag knåpat fast det i går var att jag ville känna mig lite extra fin. Vi skulle på julkonsert. Till WT, men Lytts och hans vänner. Jag skulle verkligen rekommendera den åt er som vill ha något julmysigt. De ger en konsert i kväll och en till den 13.12 tror jag?! Det var 1,5h njutning för 25€. Vi använde presentkortet vi fick då vi förlovade oss så tack Jessika och gänget för konserten :)
De som är med i Next to normal (rekommenderar jag också varmt!) var gästartister åt Lyttsin. Gisses vilka pipor de har! Jag blir så avundsjuk. Håret reste sig och knåtrona kom på armarna. Sen då operasångare Sören Lillkung tog i i O helga natt ville man bara sjunka ner i stolen och aldrig stiga upp igen.

2 kommentarer:

  1. Du passar nog bättre i kort hår. Som du brukar ha.

    SvaraRadera
  2. Tack för din åsikt du anonyma typ.

    SvaraRadera