måndag 24 augusti 2015

Skötväskan

Jag hade inte tänkt investera i någon dyr skötväska utan använda någon av mina gamla väskor. Har ju kanske, heh, några stycken. Sen då jag kom mig så långt att jag började fundera vad jag skulle ha med mig till BB och plocka ihop det konstaterade jag ganska snabbt att jag inte hade någon som passade som skötväska. Jag har mest shoppat handväskor och jobbväskor, inget praktiskt att packa mycket grejer i och bära med sig på vagnen eller i stan.

Ville ändå inte sätta en förmögenhet på en så surfade runt på Lekmer och deras rea grejer och beställde en som hade många fack och matchade vagnen. Har absolut inte botaniserat runt varken bland märken, utseenden eller andra arrangemang utan beställde bara rakt upp och ner en som jag tyckte var något så när fin och lämplig. Och idag packade jag den, den var rymlig och jag är mycket nöjd hittills!




Det här är alltså väskan som maken skall ta med då han hämtar hem oss från BB. Endast med kläder åt babyn i; 1 body, 1 par byxor, 1 par strumpor, stickad dräkt och halare + mössa. Samt en mysfilt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar