söndag 8 maj 2016

Min första morsdag


Den har varit perfekt på alla sätt och vis. Fick lämna och vila i morse och sen bli serverad frukost på sängen medan fåglarna kvittrade genom det öppna fönstret och solen sken in. Vi åt på Tesses café med hela konkaronkan, bra mat och allt gick bra. Sen fick jag inviga min morsdagspresent och lapa sol före det var dags för babysim. Tindra dök sex gånger och vi fick börja minska på vattnet. Efter lite ommöblering och nattning av solstrålen så avslutades dagen ute på gården med lite gårdsarbete. Nu väntar Outlander och sen sängen. Fantastisk dag!


Vår älskade solstråle och skatt! Orsaken till att jag äntligen får fira morsdag själv, som jag väntat och längtat. Du betyder allt och jag skall alltid finnas där för dig. Är lite öm i mammahjärtat ikväll eftersom vi flyttat henne i eget rum och hon skall sova där första natten i natt. Dottern sover gott men hoho få se hur det går för mamma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar