tisdag 5 april 2011

onsdag kväll

Ett par snabba timmar i utkanten av stadskärnan och vi kom hem med bl.a. följande:




Plus att jag såg min bil framifrån sådär riktigt på riktigt första gången. Jag menar jag travar ju inte ut i diket och kollar den härifrån på parkeringen...och upptäckte att helvetessmällen på S-marketgården tydligen resulterade i att en del blev trasade sig lite och nu håller hela framläppen på ramlar av :(
Trots att det kändes som att bilen klövs på mitten då den åkte ner i gropen har jag saligen förträngt det sen eftersom det inte lossnade ngt på plats å ställe. Inte för att jag skulle ha sett det om det försvunnit ner i avgrunden men You get the point!
Nu måste safiren till pipi-huset med min traktorservicemontör och bli ompysslad :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar