fredag 8 april 2011

Paket!!!

Fick textmeddelande att ett paket väntade på posten idag. Brummade efter det direkt jag kom från Rejpeltvägen.
Och kolla, detta massiva paket väntade där på mig!

Och detta gömde sig där i. En och en halv bok till mig och en halv till A.
Nu kommer jag inte att få ngt annat gjort på hela helgen!!!

(fast kexpaketet var INTE där i. Det köpte jag efter hett tipsande på S-market till kvällens gäster. Och jag var tvungen att tjuvsmaka 2 till :D De rekommenderas varmt!)

5 kommentarer:

  1. du missa fint besök idag:) hadd tänkt stick me in på en visit, men fick inge svar så ja körd förbi.
    va har ni för helgplaner tå?

    SvaraRadera
  2. Va? Ha do ringd å e gick fram? Ja har it na missa samtal ja :( Elo ringd do på dörin å it fick na svar?!?

    syyyrt! :(
    vi far ti lappi no å kommer tibax imåron.

    SvaraRadera
  3. jå, e gick nåo fram. e va typ lite före 3. måst pröv pånytt nain annan dag:)
    trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. De där kexen är ett fynd :) Och Jenna Jameson boken har jag oxå i hyllan, när du läst den ska du låna boken om Mötley crue "The dirt", av samma författare neil Strauss. Man börjar undra lite om man verkligen kan kalla sitt eget stillsammma liv för ett liv efter att man läst de böckerna...

    SvaraRadera
  5. Kexen va super!
    The dirt läste jag i fjol, har ännu The heroin dairy som väntar i hyllan.

    Jepp Pia vi prövar på nytt och som sagt ring flera gånger, denhär fjonkken är inte riktigt som alla andra...

    SvaraRadera