söndag 17 april 2011

Revykavalkaden 2011

Så såg Fröken Prickig ut då hon entrade staden igår för att besöka årets revykavalkad.
Vi kollade på och skrattade åt bl.a dessa typer. Jag är inte alls jävig i val av objekten för fotograferingen om ngn skulle få för sig det :)
Det var massor av finfina sketcher och vi skrattade massor!


Sen åt vi gott på Amarillo. Och jag velade och velade om jag skulle bli ute eller åka hem med skjuts till Vörå.
Tack och lov att jag bestämde mig för att gå in genom den magiska Ollis-dörren. Det blev sådär alldeles spontanroligt med bra typer, bra (?) musik och festliga dansmooves.
Hela kvällen var så bisarr...överraskningar och ideligen vuxna insikter dör upp i hjärnan. Jag tror att man borde göra sådana roliga saker oftare så man blir lyckligare och på bättre humör!

2 kommentarer:

  1. Det är väl inte så att lilla fröken är på det viset, som man brukade säga förr i tiden? Klänningen ger hintar i den riktningen.

    SvaraRadera
  2. Om do vil få ett äälit svar på ede får do nåo åppge na namn å it va anonym på et sånthär ställ ;)

    SvaraRadera