torsdag 28 april 2011

smygreklam!

S-boden här i nejden är nog bäst!!!!
Bra service och bra typer som jobbar där. Jag fick hämta massor av saker till vår lilla skoltillställning i morgon och skriva upp det på "ett tillfälligt konto" som vi inte har. Sen betalar jag då ja kommer och lämnar tillbaks det som inte gick åt nästa vecka.
Och den där kundservicen, den är nog liksom A och O om du skall gilla en affär. Kan ju meddela att den andra i nejden inte alls var lika trevlig att förhandla med...

2 kommentarer:

  1. I samma affär som du nu nämner om hjälpte kassatanten mig att plocka i mina varor för hon tyckte lite synd om mig då jag storhandlat och hade så många kassar. Det kallar jag också bra service!! Det är sånt som gör att man går dit igen! :D OCH undviker den andra med mer sura miner...

    SvaraRadera
  2. Precis! Man blir bara som så glad av att handla :)

    SvaraRadera