fredag 12 april 2013

Dagens tur till Vasa

Listan löd: röda dojor, förhoppningsvis klänning och Ipana garn.


Nu hade de inte de röda skorna jag siktat in mig på i min storlek. Och de gråa var obeskrivligt obekväma. Så jag hittade ett par rosa på Koo-kenkä. Och jag snackar ROSA. På måndag åker de och läderjackan fram. detarvar.nu hurra!
Måste hitta en rosa halsduk till :)




Det är vappen, festinbjudningar, skolavslutningar, klassträffar och födelsedagar på kommande. Och man kan inte alltid gå i gamla paltor varje gång. Det såg så länge mörkt ut, men helt oväntat så levererade Indiska ikväll.








Vi jobbar på att få fotografen att förstå mannekängens instruktioner om att bara fota kläderna och inga skor, ansikten eller annat oväsentligt...














Och så lite tuikkor och sushi till mannen i mitt liv. Så får lönen snällt komma igen på måndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar