lördag 13 april 2013

På tumis

Med präriekillen. För första gången fick jag äran att sköta. Sådär på riktigt. Livrädd var jag, att han skulle blåna av eller ngt. Förstås gick det ju hur bra som helst :)




What, e både mamma å pappa borta?! Och du skall lägga mig ut och sova i vagnen?!?? Knappast!


Vad är detta? Ääääh, min hand är grön och vit.





Här har jag just övertalat moster att ta in mig igen. 20min var jag tvungen att ligga ute i vagnen och predika. Sen blev jag förbannad. Och då fattade hon galoppen. Hon är så oteknisk så hon fick inte loss korgen. Hehe!


Sen sov jag inte mera idag. Och drack ingen mjölk. Bara satt i stolen som stora killar, kossan underhöll mig och moster berättade om virkningens ädla konst och snodde ihop dessa:


Hejdå!




6 kommentarer:

  1. Lilltrollet tackar för mosters hjälp idag! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. D va så lite! Kommer gärna på nytt om han är lika snäll :)

      Radera
  2. De är väldigt övertygande när de vill de små liven. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ack ja, att de är! Trots sin ringa ålder.

      Radera
  3. Vilken gullunge... <3
    Bra jobbat, moster! Vi ses på fredag *countdown*!
    Kram, Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hurra hurra. Skall sätta sprätt på en och annan juuråo då ;)
      Kram

      Radera