fredag 19 april 2013

Förträffligt!

Vilken förträfflig start på veckoslutet jag fick!
Efter sista lektionen skyndade jag iväg till Blomstertjänst där jag mötte upp finaste Lena. Vi doftade oss alldeles höga på YC-ljus och hade beslutsångest till tusen...


Det blev gröna somriga dofter. Fräscha och krispiga. Och ett litet höstligt, samma som vi hade på vårt bröllop. Blev alldeles varm i hjärtat och tusen minnen strömmade till då jag doftade på det. Kunde inte motstå :) Men det spar jag till mörkret då höstvindarna viner runt knutarna.


Fick ÄNTLIGEN hemlevererat den vackra H.fors muggen!
Har haft sån craving efter staden de senaste dagarna. Gatorna, grönskan, våren, pulsen, hoppet, doften, folket, tryggheten, framtiden, klackarna, pirret, affärerna, ja allt. Måste nog snart hyra in mig i någons lägenhet och stilla hungern lite.







Bjöd eftermiddagens sällskap på bruschetta och vanilj-latte (har nån sett caramel-latten nånstans?!? Köp bort till mig jag hämtar! Har letat och letat överallt...). Vi snattrade bort nån timme och plötsligt var klockan slagen.


Underhåller mig själv med lite apor medan jag väntar på maken. Vi skall till villan asap han kommer hem. Skulle gärna njuta på utsidan av solen men här blåser och viner och stormar så det är helt omöjligt att hitta nån lä.

Hoppas ni får en finfin fredag afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar