onsdag 8 oktober 2014

Förvaring

Förvaring är alltid ett problem i gamla hus. Jag vill ha praktiska lösningar eftersom jag blir lätt nervös av allt som ligger framme och ser råddigt ut. Blev överlycklig i måndags då jag hittade en fotpall med förvaring!
Köpte en för en tid sedan också (tyvärr utan förvaring och det harmar lite att nu fanns det!) och den slåss vi om varje gång vi sitter i brasrummet. Nå nu har vi varsin!

Praktiskt med löstagbart yttre. Färgen var ju inte den bästa med tanke på hund och vår frånvarande städmani.

Däri ligger nu mina garnnystan som jag hamstrade på veckoslutet. MÅSTE börja hålla isär dem och ha någon slags ordning på eländet. Det blir att fundera ut något fiffigt system tills vi flyttar in i huset och jag får organisera om det.

Här får ni som bonus bild av prästkrage filten. Stannade som sagt lite i konsten och vet inte riktigt hur jag skall gå vidare för att det inte skall bli för mycket blommor och krafs...?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar