onsdag 8 oktober 2014

Höstens andra stickcafé

I dag är det onsdag. 
Veckans bästa och värsta dag.
Oftast minnutschema för att hinna från punkt A till B till C till D och sen till A igen.
I dag hade jag dock ½h ledig mellan C och D så jag hann äta min middag i bilen på en parkering.
Men sen landade jag på Folkhälsans stickcafé och fick andas ut i några timmar och syssla med det jag gillar!
 
11 glada kvinnor igen, stor åldersspridning idag. Tror yngsta var kring 12 och äldsta, tjaaa...svårt att uppskatta åder. Pensionär i alla fall. Tre nya ansikten. Skoj skoj!


Lite lite av tiden för produktion hemma för tillfället så jag släpar mest med de samma gamla paltorna som inspiration.
Min egen prästkrage filt går det lite trögt med. Blev utan färger och vet inte riktigt hur jag skall få ihop den. Började på en tröja istället, den som jag kopsade mönster till förra gången :)



Vi har haft två gånger och det är tre gånger kvar om jag inte minns fel. Sen tar vi paus för då är det jul. Herre du milde så tiden går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar