onsdag 18 januari 2012

för att citera Gunde

Skynda skynda!

Det är fullt upp nu, men utan att vara stressigt.

Terminen sparkade i gång med ett brak och plötsligt var man mitt i rullorna igen. Mycket skidning på gång och MI-kurserna har startat (jag är rädd för att jag håller på bli övermotionerad), möten prickas in på löpande band och mer borde man med IP-utvärderingar å utvecklingssamtal och hej och hå. Nya utmaningar på jobbet och stora förändringar har skett under lovet. Jag trivs med att undervisa "på riktigt" utan avbrott och längtar ihjäl mig efter en riktigt egen klass på ett ställe.

Och så har det kommit tillskott i vänskaran så stickorna borde gå varma, och korttillverkning och annat pysslande.
Och jag har tänkt förändra bloggen, men finner aldrig tid eller ro eller inspiration att sätta mig ner i obekvämligheterna. Plus att jag försöker få tillåtelse att titta på vampyrer och agenter och läkare så ofta som möjligt :)

Tänkte bara uppdatera er lite!

1 kommentar: