onsdag 11 januari 2012

nu får det räcka!

I går inleddes skidsäsongen i skola 1. Det blev ett par km med förvånansvärt bra glid och härligt väder!
På kvällen skulle vi träna teknik för sambon påstår att jag inte skidar utan jag går i spåret...det ledde till att han fick skida själv runt ett spår och jag skidade/gick? runt ett annat.
I dag har vi skidat med skola 2.
Så på 2 dagar har jag lyckats samla 19km på stickan. Förstår ni hur mycket det är för en pinne som mig!?!?!
Where did it all go wrong?!
Men nu får det räcka! För den här veckan vill säga...skidsäsongen pågår ju tyvärr så länge det finns snö på marken.

Om ett föräldramöte, ett annat möte, en berättelse och 2 arbetsdagar kommer jag att sätta mig på tåget. Då blir det ingen annan motion än att lyfta handen till munnen, äta gooosaker på restaurang och dricka lite vin till. Och snacka snacka snacka! Vi har träff med f.d kollegor sen 5 år tillbaks och det kommer att bli så huippu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar