söndag 8 januari 2012

nästan 32h

Har jag ägnat åt att titta på min nya favoritserie Vampire Diaries detta jullov.
Är nu inne på tredje säsongen, bråkar med sambon när jag skall få se dem eftersom han också vill se :) och är lite besviken då good guy blivit bad guy och övergett sin flickvän. Men det reder väl sig!

Jullovet har nu varit och farit. Julen försvann i stress å press å rännande längs vägen, sen måste jag bara göra ingenting en hel dag och sen rände vi lite till och då året va slut va jag också slut.
Den senaste veckan har varit absolut underbar!
Vi har njutit av varandras sällskap, myst massor hemma, skrattat, träffat underbara vänner, varit ute i friska luften, badat bastu, motionerat och sgs bott i våra pyjamas. Min sambo håller på att förvandlas till ngn superguy och har äntligen fått fart på att hjälpa till här hemma. Livet är underbart och 2012 kommer att bli ett bra år om det fortsätter i samma stil :)

Nu krypa ner i vädrade och nybäddade sängkläder och invänta morgondagen då vi skall tillbaks till verkligheten.
Gonatt!

2 kommentarer:

  1. e låter bra ede! att 2012 blir ett bra år alltså.
    Har ni förresten sitt True Blood? vi börja si han serien nu, men ha it riktigt förstått ännu hur an ha kunna bli såde populär...

    SvaraRadera
  2. jepp, bara ti fortsätt i samma stil som e börja :)
    nä he ha vi it, ha fått mang tips om ti si an men vi har änno 5 vampyrdagböökär kvar :D

    SvaraRadera