måndag 9 januari 2012

starten

I dag började en ny termin. Härligt att börja från 0 igen. Yra elever och yra lärare :)
Vi hade kort dag idag och jag hann planera och åka och handla material till textilslöjden.
Var på sista Fysioterapin idag, fick en räkning och ett "Hejdå hoppas jag inte behöver se dig mera...här alltså..". Den räkningen är väl det enda positiva KELA ngn gång hjälpt mig med!
Vi har bäddat ner tomtarna och plundrat granen ikväll. Sen tog orken slut.
Jag ägnade ½h åt att leta fram alla prylar jag behöver till skidningen i morgon, med blandade känslor. Hoppas på en bra start så jag får en bra inställning, hehe. Och gärna strålande sol och inte så kallt, tack!

Nu blir det natten.
Hoppas veckan går fort, på fredag får jag äntligen sätta mig på tåget söderut. Fast först åker jag lite norrut för omväxlings skull...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar