torsdag 26 januari 2012

presenter!

Eldar det sista av Kitchen Spice-ljuset från YC. Det doftar jul å glögg å kryddor å mysigt. Det har blivit köpt ett och annat i present under december månad :)

Myser i min varma present-tröja jag fått av....mig själv :)
Den är superbt varm och skön, både då man tränar och ligger i soffan.

Träffade systerYster idag och fick lite Thailandspresenter ovan och nedan. Gotta love it!
Hon meddelade också att hon redan vet vad hon skall ge mig då jag fyller (i juni!!!) och jag vet inte alls vad jag skall ge henne om 2 veckor då HON fyller....

Sen jobbar vi på den sista glöggen också.
Måste säga att den smakar inte bättre nu än under julen. Tänkte om jag förglöggat mig då. Men årets årgångs-glögin va ingen höjdare för mina smaklökar, inte alls!
Tacka vet jag Delighten :)

2 kommentarer:

  1. Die Autobahn :) Menar du Vöråvägen då?? I såfall får jag meddela avvikande åsikt.

    SvaraRadera
  2. Du har haft turen att inte vara tvungen att röra dig på pissiga vägar då mao. Jag hade nämligen en helt annan åsikt åxå om Autobahnen före jag började slingra mig fram halvvägs ner i diket dag ut och dag in.

    SvaraRadera