fredag 7 september 2012

Fredag!

Då får man mellanmåla TVÅ sirapspinnar då man kommer hem från jobbet. Måste tanka lite energi så jag ännu får gjort ett MN-prov och lite arbetsblad och ordlistor i svenska. Vill ogärna att det skall bli hängande över mig till söndagkväll.

Jag försöker in i det längsta undvika att ta med mig jobb hem. Men en fredag eftermiddag då klockan slog halv tre kändes det inte längre inspirerande att vara på jobb då jag slutat för 1½h sen. For hem till det kalla huset, gjorde upp en brasa och kokade té. Och nu skall jag uträtta det sista så jag får njuta och ta det lungt resten av kvällen!

2 kommentarer:

  1. Två sirapspinnar var nog lite snålt tycker jag. Fyra kunde du absolut få ta! ;) Happy Friday!

    SvaraRadera
  2. Hehe, måste spara lite utrymme åt fredagsvinet också ;). sen måste jag hålla lite koll så jag ryms i klänningen om 3 veckor :D

    SvaraRadera